پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5271
-
الف
+

بچه‌مهندس 4 تولید می‌شود

نویسنده مجموعه تلویزیونی «بچه‌مهندس» از داستان فصل چهارم این سریال گفت.

نویسنده مجموعه تلویزیونی «بچه‌مهندس» از داستان فصل چهارم این سریال گفت.

به گزارش آی‌فیلم، «حسن وارسته» نویسنده سریال «بچه‌مهندس» در گفت‌وگو با فارس، گفت: این روزها به صورت تمام وقت نگارش سیناپس و طرح کلی فصل چهار «بچه‌مهندس» را در دست دارم. فعلا به تنهایی قصه را در می آورم و بعدا اگر لازم شد نویسنده‌های دیگری به کار اضافه می‌کنیم.

وارسته درباره زمان داستان فصل جدید این سریال نیز گفت: اینها همه سورپرایزهای قصه ماست و نمی‌توانیم در این باره صحبت کنیم و تلاشمان این است که قصه‌ای پرطراوت و با نشاط و دو سه گام جلوتر از فصل قبلی داشته باشیم و دوست نداریم که عقب‌گرد داشته باشیم.

این نویسنده ادامه داد: در اصل می خواهیم یک کار پر انرژی جوان پسند با همان دغدغه‌های بچه مهندس‌های قبلی به روی آنتن ببریم. جوان نخبه، فضای دانشگاه، مطالبه های جوانان و مباحث اخلاقی و خانوادگی جزو داشته‌های ما برای این فصل از سریال است.

وارسته درباره قهرمان اصلی قصه این سریال نیز ادامه داد: «بچه‌مهندس» قصه ما جواد جوادی است و اگر کاراکترهای دیگری در کنار جواد هستند برای رسیدن او به هدف‌های بزرگترش از جمله اهداف اجتماعی شخصی و میهنی است. سعی مان بر این است با همان لحن قبلی که داشتیم این کار را انجام دهیم.

بر اساس این گزارش، فصل چهار «بچه‌مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در 30 قسمت در حال طراحی است.

بیشتر بخوانید:

آغاز نگارش فیلمنامه «بچه مهندس ۴»

«بچه مهندس۴» ساخته می‌شود؟

آمادگی حصاری برای بازی در «بچه مهندس ۴» + ویدئو

فصل چهارم «بچه مهندس» ساخته می‌شود؟

بچه‌مهندس۴ در برزخ / آیا جواد جوادی می‌ماند؟

آخرین خبرها از «بچه مهندس۴»

ا.ا/س.م

نظر شما
ارسال نظر